onsdag 22 april 2009

Ledsen


Jag sov inte alls bra i natt och när jag vaknade i morse mådde jag inte sa där jätte bra. Tänkte släpa mig till gymmet, men orkade inte. Tänkte gå till Sainsbury's, men orkade inte. Var tvungen att plugga, men ...japp ni gissade rätt...orkade inte.

Jag var jätte hungrig, men hade inte någon mat hemma eftersom min kyl är för kall. (Vet ej om det är is i den eller om jag måste leka teknisk och byta termostaten) Det blev pasta med mackrill som smakade for jävligt och åkte i soptunnan. Jag stannade sedan kvar i sängen och ömsom sov, ömsom var på facebook. Ute är det jätte varmt så nu ar jag ledsen for att jag spenderat hela dagen i sängen.

Jag kom ur sängen vid kvart över 5 och gick till Sainsburys och tillbaka, (En sammanlagt 15 minuters promenad) men det tog en sådan tid eftersom jag bara inte orkade gå. Nu har jag ätit en Magnum men mörk choklad, samt en Caesar sallad med avocado, vegetarisk bacon och quorn bitar och mår lite bättre, men jag fattar inte varfor jag är så nedstämd.

Det kan bero på en hel del saker. Stress, pengar, jobb och bara små saker som att jag vill åka till Newcastle för sista hemma matchen, men har inte råd. Andy kanske kan låna mig pengar dock. Jag hoppas jag inte drabbats av depression igen för det orkar jag inte med just nu.

I morgon är en annan dag.