onsdag 22 april 2009

Me, Me, Me


Jag håller just på att skriva ett inlägg som jag inte är saker på om jag ska posta här eller inte, så medans jag tänker på det skriver jag det här i stallet. Jag hittade just denna lista hos Anna

Vilken svordom använder du mest? Jag svär hela tiden. Säger fuck lite då och då. Ar jag riktigt arg svär jag på Svenska. 
Hur många resväskor äger du? En, samt en stor bag från Pringle som jag aldrig använder.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag hatar att vara med på kort, så om någon forsoker fota mig tvingar jag dom antingen att ta om bilden 17 gånger tills jag blir nojd eller så gömmer jag mig.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Mammas och pappas hus och ett hus i Muswell Hill eller Hampstead.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Har ingen CD spelare. På min ipod spelar jag just nu Kings of Leon och Girls Aloud.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Vet ej, men Prince är den som har mest talang av alla. Han kan spela minst 27 instrument. Kan du nämna 27 instrument?
När var senast någon stötte på dig? I dag.
Använder du huvtröjor? Jag äger en som är min skoltroja fran LCF.
Hur många syskon har du? 3. Susanne, 49, Bjorn, 47 och Catharina, snart 45. 
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, absolut inte. Har många kill kompisar. Ar även oförskämligt flirtig.
Vilken film kan du alla replikerna till? Girls Just Wanna Have Fun (en gammal 80tals goding med Sarah Jessica Parker och Helen Hunt)
Äger du några band t-shirts? Hm. Ja. Har ca 30 New Kids on the Block t-shirtar hos mamma och pappa, samt en från senaste turneen.
När flög du senast? I mars. 
Läser du för skojs skull? Ja, absolut! 
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är därfor jag går pa universitetet.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nja, men det är charmigt om han gör det. 
Kan du kasta macka? Nope. Har försokt många gånger. 
Vad har du med dig in på bion? En eller flera kompisar, godis och cola light.
Vem var din favoritlärare och varför? Min klass förestandare första året pa College. Hon hette Lee och brukade skjutsa mig till skolan. Hon berattade mycket om sig sjalv och jag lärde mig sa otroligt mycket av henne. Både privat och i skolan.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska. 
Gillar du att flyga? Hell, no! Har total flyg fobi! 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor. 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skojar du! 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nja..i bland.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21. That's my story and I'm sticking to it!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jag skulle vilja saga ja, men min svenska är suverant dålig numera. Min Engelska är dock mycket bättre!
Tror du på liv på andra planeter? Jag tror jag såg ett UFO när jag var 10 år. Kan inte varit något annat. Det flög så lågt att jag såg det jätte tydligt.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Hmm, både och?
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Isabella heter jag i andranamn eftersom Isabella har namsdag nar jag fyller år. Cecilia vet jag faktiskt inte. Fast jag skulle tydligen hetat Jenny.
Gillar du senap? Ja det är jätte gott! Garna i potatismos. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag ber Andy säga "Everything's going to be alright." 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Skojar du? Inte en chans i världen!!
Tycker du om att krama folk? Ja, dom jag känner!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Anybody out There?- Marian Keys. Kan inte tänka mig något värre än att Andy skulle dö!
Vad är du allergisk mot? Mögel och damm. Pollen ibland. 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, for jag äter aldrig kött.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som vill svara.