torsdag 19 november 2009

Förbannad!

Det är ingen bra dag i dag. Det är mycket att göra på jobbet som det är, men när jag inte ens får en chans att göra mitt arbete för att alla ska fråga mig saker om hur man gör det och det hela tiden, sa blir jag tokig! Jag hjälper gärna folk, men när jag har förklarat samma sak 15 gånger tidigare och dessutom skickat ett e-mail med instruktioner och jag fortfarande får samma frågor vill jag bara skära mig själv i handlederna. Just nu är jag på lunch och får FORTFARANDE frågor trots att alla vet att jag är på lunch, även om jag sitter vid min dator. Mitt standard svar just nu är "Don't know, don't care".

Eftersom det är väldigt busy så ringer telefonerna stup i kvarten och då måste vi se till att vi är minst 2 samtidigt som kan svara i telefonerna. Jag gick på lunch halv 1 och det skulle en annan tjej också göra, men nej. Klockan 1 kom hon fram till mig och sa "Nu går jag på lunch. Jag vet att jag skulle gå klockan halv 1, men jag hade saker att göra klart." Dom sakerna gör man EFTER LUNCH, men nu måste jag alltså vara på kontoret en halvtimma själv när det ar ca 3-8 telefoner som ringer konstant. Kul.

Klockan 2 har jag ett utveckligssamtal med min chef som jag absolut inte ser fram emot. Det gör jag aldrig. Dom brukar gå bra, men man vet ju inte.

Dessutom håller jag på att hosta upp mina lungor.



Märks det föresten att jag har PMS?