fredag 23 oktober 2009

Fredag i Angel

Har precis kommit hem från Angel där jag varit med Matilda och karin. Även om jag jobbar i Islington och bara en 5 minuters promenad från Angel så är jag sällan där, vilket är tråkigt eftersom det finns några riktigt bra barer och restauranger där.

Vi började på the Duke of Cambridge, en ekologisk pub på St Peter Street. Även om stället är jätte trevligt så tror jag att vi alla kom överens om en sak: Ekologiskt vin är fruktansvärt äckligt.

Matilda.

Mememe

Sedan hamnade vi på Nandos. Jag tror aldrig jag träffat en enda person som inte gillar Nandos. Dessutom är det den bästa bakfylle maten någonsin!

Pitta bröd med paprika dip.

Vi avslutade kvällen på Browns vid Islington Green.

karin
Super god, men stark Pear Drops Cocktail
Me
Matilda.
I morgon tänkte jag åka till kensington och shoppa, men först ska jag ta en well deserved sov morgon.

Go natt!