söndag 10 oktober 2010

Welcome to my home


Jag har tidigare visat massor med bilder från min trädgård, men jag är ganska säker på att jag aldrig visat hur jag bor. Så här kommer en liten guidad tur av min och min pojkväns one bedroom flat.

Mitt sovrum


Jag älskar mitt sovrum. Hela lägenheten skulle må bra av att renoveras (ny matta,målas om etc),men jag gillar den. Jag tycker mycket om dom franska dörrarna som går ut mot trädgården


Min lite slarvigt bäddade säng.



Mitt badrum

England är badrummens u-land. Jag har aldrig haft ett stort badrum eller ens sett ett stort badrum (kanske därför tvättmaskinerna här finns i köken), däremot stör det inte mig så mycket. Jag har badkar och ingen heltäckningsmatta i badrummet!

Mitt Kok

Mitt kök är också superlitet. Det är lite trist eftersom jag älskar att laga mat.



Mitt vardagsrum

Jag spenderar nästan ingen tid här alls,konstigt nog. Jag bloggar, tittar på TV, läser osv från sängen. Alltid.


En kvarleva från mina år på konstskola

Centrera
Tavlan köpte jag i Paris för en massa år sedan.





Mina examenspapper


Mina böcker, foton och en massa annat skräp som jag samlat på mig under åren. Tavlorna är från IKEA. Jag köpte dom på grund av att dom påminner mig om stränderna i Skåne




Jag älskar speglar. Bilderna på väggen är på Newcastle.