fredag 13 augusti 2010

The Rocket

Detta ar the Rocket. En valdigt dodgy looking pub i Coventry. Jag rekommenderar absolut ett besok om ni nagon gang rakar befinna er i omradet. Varfor ni skulle gora det vet jag inte eftersom det lilla jag sett av Coventry har fatt mig att vilja vanda om och ga tillbaka till tryggheten av Virgin Trains. Det ser ut ungefar som Hallunda centrum pa 70talet och det forsta jag ser nar jag gar av taget ar ett gang chavs som sag ut som dom ville lagga 1 eller tva fingrar pa min vaska. Det andra jag sag var tva herrar som sag ut som dom spenderat hela morgonen pa the Rocket.

Jag hamnade pa the Rocket av tva anledningar. Det var nara stationen och jag vagade inte ga igenom tunneln till centrum.

Det var tva saker som forvanade mig med the Rocket. Det forsta var vinet (som kostade endast £3.10 for ett stort glas) som var helt drickbart och det andra var dom 4 13aringarna som satt och drack ol vid ett bord utanfor. Har bryr dom sig tydligen inte om att forlora lisensen!

Var ar Sandra? Jag vill harifran!!
Sent from my BlackBerry® wireless device