onsdag 11 augusti 2010

Jobb sökandet fortsätter

Jag lovade att jag skulle uppdatera om något hände och det har det. Jag sökte ett jobb som marknadsföringschef (helt enkelt ett "I might as well go for it" moment.) Hade inte en tanke på att dom skulle slösa en sekund på min CV, men i morgon ska jag ha en telefon intervju! Själva företaget ligger i Kensington.

I Måndags fick ett mejl av dom där det stod att jag var en "possible candidate", men jag var tvungen att svara på en hel del frågor om företaget, eftersom dom vill veta om man har research skills. Eftersom research var typ allt jag gjorde på universitetet så klarade jag det galant!

Dom ringde mig efter ett par timmar och erbjöd mig en intervju och jag blev jätte glad! Jag är garanterat underkvalificerad för rollen, men jag har kommit så här långt i alla fall!

Ni får hålla tummar och tår för mig i morgon!