måndag 11 maj 2009

Träningsverk, solglasögon och fotboll



Jag vaknade kl 6.45 i morse och tänkte ta en promenad till jobbet.  Jag ångrade mig snabbt när jag insåg att jag hade jordens träningsverk från pilates i går. Hur kan man få träningsverk från fucking pilates?? 

Jag gick upp halv 8 i stället. Mycket mer civiliserad tid. När jag skulle gå hittade jag inte mina favorit solglasgon från Marc Jacobs, dom som förra året  kostade mig ungefär lika mycket som en vecka på kreta. Panik!!! Jag trodde jag glömt dom på pubben i Fredags och då skulle dom vara borta for alltid. Tack och lov hittade jag dom vid Andys sida av sängen. Undra vad dom gjorde där..hmmmm....

Snart ska jag kolla på matchen mellan Newcastle och Middlesborough. Båda lagen ligger illa till och man brukar kalla en sådan här match for en 6-poängare. I det här fallet är det nästan en 12-poängare eftersom vi kan nog räkna med att bli nedpetade om vi förlorar, eller ens spelar oavgjort i kväll.  Jag ska till Newcastle nästa helg och se den sista hemmamatchen för säsongen mot Fulham och skulle gärna åka dit på lite bättre humör.