torsdag 14 maj 2009

Nude Skincare - En Ny Favorit!


Jag har turen att vara född med ganska så fin hy. Jag använder aldrig foundation, concealer eller
puder, forutom lite bronzer i bland. Jag spenderar hellre  mina pengar på bra hudvård.

Min favorit produkt är Marine Cream från Elemis och den funkar verkligen! När jag använder den har jag nästan perfekt hy! £75 är inte billigt, men den räcker länge. Dessutom finns det en del ebay shops som säljer den billigt (man måste dock vara försiktig så man inte får encounterfeit produkt. Dom ger absolut inte samma resultat!) och QVC säljer en del gift sets som innehåller 15 ml förpackningar av Marine Cream. Alla Elemis produkter är bra. Jag använder också Tri-enzyme facial washPro-collagen quartz lift mask, och Absolut eye serum.




Jag trodde aldrig att jag skulle hitta en hudvårds produkt som jag gillar lika mycket som Elemis, men nu har jag upptakt Nude, som säljs bland annat på Space Nk.

I Juni numret av Brittiska Harpers Bazaar får man 3 stycken tester från Nude skincare. Dessutom kan man gå till Space Nk och få en gratis flaska med Nude Cleansing Oil, värd £15. Eftersom tidningen bara kostar £3.99 så är det en ganska bra deal.

Nude är en ekologisk designer hudvårds serie och innehåller inga starka kemikalier. Grundaren till företaget är Bryan Meehan som startade den ekologiska matkedjan Fresh and Wild. Tydligen finns det inget annat ekologiskt designer hudvårds märke på marknaden, sa jag rekommenderar verkligen Nude!