torsdag 14 maj 2009

I valet och kvalet


Ja ha...vad ska man göra nu då? Dom flesta jag nner uppe i Newcastle ska inte ut efteråt

ken är på semester, John ska sola sig på en yacht i södra Frankrike, Marty har flyttat till Australien, Gaz har inte svarat på text meddelandet och Faddy (Ian) och Fabs (John nr 2) ska göra något annat. Det blir alltså bara jag, Darren (som kommer åka hem vid 9 tiden), Adam (som kan stanna ute länge, men bara om han kan dela hotell rum med mig eftersom han bor i Durham och sista taget går vid 9.) och Kerry (som ska på Eurovision Party och går hem vid 6) Tony är säkert ute med sina kompisar hela natten och det är kul att gå ut med dom, men sist ville majoriteten åka till en dodgy klubb i Wallsend (Dodgy statsdel i Newcastle) och det ligger långt i från centrum och det är alltså inget kul att åka dit.

Jag brukar alltid gå ut med kerry och hennes kompisar om alla andra sticker hem, men eftersom detta ar en hemma fest blir jag nog inte bjuden.

Sa vad gör jag? Har kul med Adam och Darren till kl 9 och går sedan och letar upp Tony som förhoppningsvis är var i centrala Newcastle och bor på det jätte fina hotellet Malmaison och åker hem nästa dag? Eller...har kul till 9 och går sedan till hotellet och tittar på melodifestivalen, eller...

sparar £140 och tar tåget tillbaka kl 7 (är då hemma vid 11 tiden)? Tyvärr måste jag av boka hotellet senast i morgon, samt boka ny biljett så kan tyvärr inte bestamma mig när jag är där

Ar det någon som vill följa med kanske?

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.

Hjälp!!!