torsdag 21 maj 2009

Newcastle v Fulham 16/05/09


Ni får ursäkta att jag har varit så dålig på att uppdatera. Det har berott på allt som jag inte hunnit fixa de senaste månaderna på grund av allt plugg. 

Jag var i alla fall i Newcastle förra helgen. Jag bestämde mig för att åka hem efter matchen och spara lite pengar, men så fick jag ju så klart ett text medelande av Tony som frågade om jag skulle hänga med ut. Grrrrr.

Matchen slutade 1-0 till Fulham, men det var inte bara lite controversy under matchens gång. Deras mål var klart offside (som re-play visade) och vårat mål skulle ha stått. Dom hade också en klar handboll precis utanfor straffområdet när Fulham spelaren smällde till bollen med handen för att sedan slå sig själv i pannan eftersom han fattade vad han gjort. Tur nog for honom (inte för oss!) såg domaren fuck all. Det var inte en bra dag.

Har bjuder jag på lite kort (dom är inte av bästa kvalité eftersom dom är tagna med min blackberry)

Jag på tåget till Newcastle kl 6 på morgonen. Notera zombie looken.


Adam på pubben runt kl 12 med sin 4e flaska öl.


Darren som jag tror var den enda som var nykter.


Darren under matchen.


Jag. Väldigt deprimerad. Och trött.