onsdag 27 maj 2009

Blogg träffen 19/5/2009


(Foto snodd från Stinas blogg)

Jag är som sagt lite efter med att rapportera, men jag tänkte ändå skriva om den jätte trevliga kvällen jag hade förra tisdagen med Anna, StinaKarinMatilda och Sofia.

Vi träffades på Shochu som är en Japansk bar på Charlotte Street i Fitzrovia. (Dom har en trendig restaurang som heter Roka på övervåningen som jag tror vi måste prova någon gång.) Jag beställde en "Hello kitty" som var dyr, men en jätte god blandning av Japansk vodka, ros, hallon, citron och kolsyrat vatten.

Vi gick sedan vidare till Pizza Express där jag beställde den otroligt goda leggera pizzan, med sallad i mitten och en chocolate fudge cake med pistach glass. Yum!

Efter maten gick jag, Sofia, Karin och Matilda vidare till hotell baren på Charlotte Street hotell. Sofia rekommenderade den på grund av att dom har så goda alkoholfria cocktails.

Jag och Karin fortsatte sedan till the Edge bar i Soho och jag kom hem kl 2 på morgonen. Med andra ord: En riktigt lyckad kväll.

Här kommer lite foton. Igen, ni får ursäkta kvalitén Dom är tagna med min Blackberry.




(Moi på Shochu)


(Matilda)


(Sofia och Stina på Pizza Express)


(Anna och Karin)


(Jag efter ett eller två glas vin för mycket)




(Sofia på Charlotte Street Hotel)



(Karin på the Edge bar)