onsdag 28 januari 2009

Writer's block


Jag har panik. Onsdagar och Torsdagar är mina lediga dagar som jag ska spendera att plugga och skriva min dissertation (tror att det ar ungefar samma sak som en C-uppsats), men för det mesta gör jag precis allt annat än och plugga. Jag sover till 12, städar, shoppar, går på gymmet eller bara sitter på Internet Inte alls bra.

I dag måste jag göra en hel del pluggande, eftersom planen till L'oreal ska in på Fredag morgon, men jag har verkligen ingen inspiration alls. Jag har total writer's block och det far jag ännu mer panik av.

Sedan har jag ju sa mycket annat som ska jag måste göra Jag måste städa (lagenheten ser for färlig ut!), gå på gymmet (har inte varit på typ en manad), laga lunch och köpa mat.

Jag har bara fyra månader kvar, sa jag måste hålla ut.