måndag 19 januari 2009

Online shopping


Ja ha, sa har den första (ja, jag vet att jaha har haft tur!) forskylningen slagit till for den har vintern och jag har legat däckad med feber, hosta och halsont i 3 dagar nu.

Den 3:e Måndagen i Januari kallas for "Blue Monday" eftersom det ar den dagen som folk ar mest deprimerade på hela aret. Det basta att göra när man ar deppad ar val anda att shoppa och eftersom jag ar sjuk blir det till att shoppa online. Detta har jag ägnat nästan hela dagen åt

Mina inköp i dag bestar av:

  • En puffball skirt från PPQ (se bild) - det absolut coolaste märket i London just nu. Besök deras affär på Conduit Street, Mayfair om ni ar i London. Dom har sa mycket vackra kläder och vaskor. Det ar dyrt, men inte lika svindyrt som andra designer marken.
  • Hair extentions. Jag skulle vilja ha längre har, men eftersom mitt riktiga har ar ganska tunt sa vaxer det bara till en viss längd Håret jag köpt ar 20 inches och inte speciellt dyrt och det ar "clip-ins" sa jag kan ju bara ta ut dom om jag inte passar i längre har.
  • Två biljetter till mig och min kollega till en nostalgi tripp som heter duga, nämligen New Kids on the Block som ar på turné just nu i Storbritannien. Jag var helt galen i New Kids när jag var yngre och jag har val inte helt växt ur det. Det visar sig att det har inte United Kingdom heller eftersom dom spelar har i hela 2 veckor! Nu har jag tagit reda på var dom bor också, sa jag ska kanske leka fjortis och åka dit. Nu ar man ju gammal nog och sitta i hotell baren ocksa. Ha ha. Eftersom majoriteten av dom ar gifta så far jag nog överge min flick dröm att gifta mig med Joe, Jordan eller Donnie. Oh well....