måndag 5 januari 2009

Gott Nytt ar!!


Det ar 2009 och jag bestämde mig for en vecka sedan att jag skulle börja blogga. Jag har ingen aning om varfor, men det verkar lite kul och jag gillar att skriva.

2008 var ett jäkligt bra ar for mig trots kredit crunchen och jag hoppas på att 2009 ska bli lika bra. Har ar några av mina favorit saker/ handelser från förra aret:

L
åt: The Promise av Girls aloud
Musik video : The Promise av Girls Aloud
http://uk.youtube.com/watch?v=S76h0ZpTXbg
Stil Ikon: Cheryl Cole (Girls aloud medlem och gift med Ashley Cole) Jag tror jag ar lite k
är i Cheryl fast jag inte ar lesbisk.
Konsert: Stevie Wonder pa O2, Greenwich, London.
Fotbolls Match: Tottenham - Newcastle, (1-4) White Hart Lane, London.
Designer: Philip Lim
Designer label: PPQ
Lägg till videoHigh street kedja: French Connection
Aff
är: Harvey Nichols
Web aff
är: www.net-a-porter.com
Skor: Jimmy Choo
V
äskor: Det fanns sa många men jag älskar Jimmy Choos Ramona bag. (se bild)
Skonhets produkt: Marine Creme av Elemis. Dyr men värd det.
Bar: Village East i Bermonsey. Suveräna cocktails!
Klubb: The Club at the Roof Gardens, Kensington.
Pub: Freemasons Arms, Hampstead. En gastro pub med en jätte härlig "beer garden". Ligger precis bredvid Hampstead Heath.
Restaurang: Cilicia, Muswell Hill Broadway. Min "local". Serverar billig, Turkisk mat som ar s
ååå god!
Film: Sex and the City
Stad: Blir ni arga om jag säger Stockholm? ha ha
Strand: Ystad
Julklapp: Min Sony Vaio laptop som jag ska få av min älskade pojkvan i helgen. (Lite sent)
Nyårs löfte: Att laga hålet i min ficka och sluta spendera sa
jäkligt mycket pengar.
Vad jag vill lära mig 2009: Aktier och fonder. Ingen har blivit rik av att bara spara pengar. :0)

Hoppas 2009 blir ett jätte bra ar for er alla. Kram på er.

C x