fredag 9 januari 2009

Detox

I förrgår kom jag den smarta idéen att jag skulle ta en detox i en vecka (jag smuttade nog lite for mycket glöggen över Jul och Nyår och kanner mig lite onyttig) Det gick jätte bra i går Groten, med en (!) dadel gick ner, lika sa det gröna teet, spenat soppan och grönsakerna. Värre blev det i dag. Åh vilken huvudvärk! Sa länge jag ar jobbet spelar det ingen roll for jag har sa mycket att göra eftersom jag bara jobbar halvtid, men nu har jag ätit middag (Spenat soppa. Igen.) och ar vrål hungrig.

Jag var uppe Sainsburys (lokala mat affären Mer Co-op an Willys) for en timma sedan och jag svar att alla handlade vin, ost (mmmmmm...ooooooosssst!), pasta och andra goda saker. Runt hörnan från Sainsburys ligger en restaurang som säljer världens godaste Fish and Chips. (bättre an i Brighton, Bournemouth etc. Jag lovar!) Det luktar ju forstas Fish and Chips hela gatan...Varfor ar det alltid så?

I morgon tänker jag i alla fall äta sushi!

Yum! :0)