onsdag 30 juni 2010

En snabb uppdatering

Hej.

Jag vet att jag har varit superdålig på att uppdatera. Jag ska försöka komma in i en slags rutin igen.

Jag ska vara ärlig och säga som det är. Jag har drabbats av depression igen. Jag hade det väldigt mycket under min tonårstid, men jag har mått relativt bra dem senaste fem åren. Tyvärr är det nu värre än det varit på länge och jag måste jobba ordentligt för att kunna komma upp på morgonen.

Jag sover knappt alls för tillfället och hade sist en hel måltid i Fredags. Det är väldigt svårt att hålla sig flytande just nu.

Anledningen till att jag mår så här är bland annat att jag har börjat fundera på om livet bara blir så här pass bra. Jag har alltid trott att livet bara kan bli bättre och bättre, men nu tvivlar jag på att det faktiskt är så.

Jag kommer bli bra igen, men jag har ingen aning om hur länge det kommer vara så här. Det kan vara en vecka, en månad eller ett år. Tack och lov har jag en underbar pojkvän och en massa vänner som stöttar mig och det är guld värt. Jag är inte världens lättaste person att ha och göra med för tillfället.

Som sagt, jag ska försöka att ta mig in i blogg rutinen snart igen.

Stor kram från mig!