torsdag 30 september 2010

Manchester och mejl

Helgen var super kul. Det blev tyvärr inga foton. Jag glömde helt enkelt bort att ta bilder.

Jag träffade Ken på pubben klockan 12 (han hade varit där sedan 10.30) och sedan gick vi och träffade John och Dave på en pub för att se på fotboll (Newcastle förlorade hemma mot Stoke, vilket inte var så jätte kul). Därifrån gick vi till Dimitris, en Tapas restaurang i centrala Manchester. Resten av kvällen spenderades på en annan pub. Vi kan ju summa upp det med att baksmällan inte var den roligaste på Måndag morgonen.

Jag har också köpt fotbollsbiljetter till mig och Ken (Newcastle v Sunderland den 31a October) så det ska bli jätte kul.

Jag har varit lat den här veckan (ingen yoga, inget gym), men det känns som jag behöver vila och jag har legat i sängen sedan 7 i kväll.

Nu ska jag svara på alla mejl jag har fått. Jag är ledsen att ni fått vänta. Fortsätt gärna att mejla. Jag ska bli duktigare (och snabbare!) med att svara!

Ha en trevlig kväll!