måndag 6 september 2010

"And I thought I was mistaken And I thought I heard you speak Tell me how do I feel Tell me now, how should I feel "

Från en extrem till en annan. Jag har bokat yoga i kväll och vill inte gå. Jag pratade just med min vän Ken och han sa i korta drag att jag var tvungen att gå. Punkt slut. Så nu ska jag det..och inte bara det...jag har redan varit på gymmet. Jag kände att jag skulle aldrig komma i väg till yogan om jag inte kom upp ur sängen först och stannade uppe, så jag bestämde mig för att gå och och springa och styrketräna. Jag kastade in lite simmning också när jag ändå höll på och sedan in i steamrummet för att försöka driva ut förskylningen. Och ja, jag vet att det inte är bra att ta i så mycket när man är krasslig, men i dag kände jag att jag inte har något annat val.

Det är en regning Måndag i London och det reflekterar mitt humör ganska så bra. Det gör även denna låt med New Order.



Min laptop strejkar så jag kan tyvärr inte lyssna på den, men det tycker jag ni ska göra. Det är en bra låt.