tisdag 13 juli 2010

Skärpning Ces!

Nu får det vara slut med det här! Antingen lägger jag ner bloggen eller också får jag göra det ordentligt. Man kan inte tycka synd om sig själv hela livet, så nu är jag tillbaka och jag ska bli en bra bloggare igen.

I torsdags träffade jag Ken på en öl (eller fem). Ken bor i Yorkshire så vi syns inte så ofta, men vi pratar varje dag. Han har varit en klippa för mig under den här perioden. Jag är så tacksam att jag har honom.

I söndags var det ett år sedan min pappa gick bort och allt jag egentligen ville var att vara ensam, men så blev det inte för några kris saker kom upp. Jag åker dock till Sverige på Torsdag så då har jag all tid i världen att vara för mig själv.

I dag är det Andys födelsedag och i present fick han Fish and chips från Toffs, som är väldens dyraste, men värdens godaste, fish och chips restaurang! £9.70 för en cod och chips! Det ni! Självklart ska han få något annat också.. Hans syster ska köpa en laptop från oss. Åt andra sidan har jag inte fått min födelsedagspresent från honom heller och jag fyllde år i maj.

Hoppas ni alla har det bra och tack igen för alla snälla mejl och kommentarer! De betyder jätte mycket.