fredag 23 juli 2010

God morgon

Jag sitter på stranden igen och har precis tagit en simtur. Jag är ensam här just nu vilket är verkligen trevligt!

Mamma och äldsta syster kommer om ett par timmar med lunchen som jag gjorde i går: melon, räk och haloumi sallad.

Vad är det mer för bra som händer i dag? Jo, det är pay day så jag och lena ska på gröna Lund (för min del är det första gången på ca 10 år!)

Tyvärr åker jag hem till London på måndag men det gör inte så mycket för jag har mycket planerat. Nästa vecka är totalt fullbokad med Abbie i mitt team och claire i marketings leaving do's. På fredag ska jag ut med Ken och i helgen kommer lena och Emelie (från Sverige och Spanien) och hälsar på.

Den 14e ska jag och andys syster på spa i warwick och på bank holiday helgen i augusti planerar jag och mamma att åka till bournemouth eller annat ställe vid kusten.

Sommaren är inte slut än!
Sent from my BlackBerry® wireless device